PLUSFORLØB

  • Fastlæggelse af mål med ledelse og salgsledelse
  • Målet for forløbet afstemmes med sælgere 
  • Workshop omkring virksomhedens salgsproces ved opstart, midtvejs og evaluering
  • Samtale med den enkelte sælger, 6 samtaler af ca. 1,5 times varighed for at opnå deres salgsmål
  • Sælgerne kan kontakte Passion Sales i hele forløbet
  • Evaluering af forløbet med ledelse og salgsledelse
  • Forløbet forventes at strække sig over 5 måneder
  • Forløbet foregår i virksomheden eller online



Prisen for det samlede forløb er

kr. 24.000, - eks. moms pr. person

(rabat ved flere personer)

*prisen er ekskl. transport og i henhold til statens taskter

PREMIUMFORLØB

    • Fastlæggelse af mål med ledelse og salgsledelse
    • Målet for forløbet afstemmes med sælgere 
    • Workshop omkring virksomhedens salgsproces ved opstart, kvartalsvis og evaluering
    • Samtale med den enkelte sælger, 12 samtaler af ca. 1,5 times varighed for at opnå deres salgsmål
    • Sælgerne kan kontakte Passion Sales i hele forløbet
    • Evaluering af forløbet med ledelse og salgsledelse
    • Forløbet forventes at strække sig over 12 måneder
    • Forløbet foregår i virksomheden eller online



Prisen for det samlede forløb er

kr. 40.000, - eks. moms pr. person

(rabat ved flere personer)

*prisen er ekskl. transport og i henhold til statens takster

BASISFORLØB

  • Fastlæggelse af mål med ledelse og salgsledelse
  • Målet for forløbet afstemmes med sælgere 
  • Workshop omkring virksomhedens salgsproces ved opstart og evaluering
  • Samtale med den enkelte sælger, 4 samtaler af ca. 1,5 times varighed for at opnå deres salgsmål
  • Sælgerne kan kontakte Passion Sales i hele forløbet
  • Evaluering af forløbet med ledelse og salgsledelse
  • Forløbet forventes at strække sig over 3 måneder
  • Forløbet foregår i virksomheden eller online




Prisen for det samlede forløb er

kr. 18.000, - eks. moms pr. person

(rabat ved flere personer)

*prisen er ekskl. transport og i henhold til statens takster

FORLØB HOS PASSION SALES


Formål med forløb: forventningsafstemning af mål, effektivisering af salgsprocessen med teamet og individuel rådgivning til den enkelte sælger for at opnå salgsmålene